نماینده مردم اردکان در مذاکره با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی درخصوص تخصیص اعتبار و نحوه راه اندازی سرای سالمندان شهرستان اردکان بحث و گفت و گو نمود.

"محمدرضا تابش" با برشمردن وضعیت احداث سرای سالمندان اردکان بعنوان یکی از بخشهای مرکز تحقیقات سالمندی جنوب شرق کشور واقع در اردکان که توسط بخش دولتی و موسسه خیریه مجد در حال اتمام است گفت: با پیگیری صورت گرفته تخصیص 4 میلیارد تومان بطور مساوی برای تجهیز این مرکز و مرکز ژنتیک میبد از محل اعتبارات آن وزارتخانه و سازمان بهزیستی کشور در دور سوم سفر هیات محترم دولت به استان یزد به تصویب رسید.

وی در ادامه با توجه به تامین بخشی از این اعتبار، خواستار تخصیص سهم شهرستان اردکان در اینخصوص شد تا هر چه سریعتر این مرکز تکمیل و تجهیز گردد .

نماینده مردم اردکان همچنین پرهیز از شتابزدگی در راه اندازی این مرکز را یاداور شد و و پیش بینی لازم برای ادامه احداث بخشهای مرکز تحقیقات سالمندی جنوب شرق کشور را خواستار شد.

"شیخ الاسلامی" وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز با تشکر از اقدامات انجام گرفته تاکنون،قول مساعد پیگیری موارد مطرح شده از طریق سازمان بهزیستی کشور را داد.

لازم به توضیح است مرکز تحقیقات سالمندی جنوب شرق کشور واقع در اردکان شامل سه واحد تحقیقات سالمندی، کلینیک طب و سرای سالمندان می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا